Möten och mat

Den här veckan har varit bokad länge för möten med några av jobbets olika landsansvariga och /eller marknadsansvariga, både via telefonmöten och möten i Karlskrona. Jätteintressant och trevligt att lära känna flera av mina nya kollegor. Såå roligt och spännande att jobba tillsammas med vår marknadsföring!

Det innebar också en middag på fina Landbron som brinner för närproducerat. Vi åt där med våra amerikanska kollegor, och en av dem, Nelson, drack tre eller fyra glas av deras egen äppeljuice.

Jag har inte heller haft tillfälle att umgås med mina närmaste kollegor en kväll och vi hade verkligen jättetrevligt. Jag valde gravad hjort till förrätt.

img_3933

Till varmrätt valde jag Gnudi, ricottabollar, svamp och spetskål. Jag är verkligen förtjust i spetskål.  Jättgott allting, och jag drack  den Chianti de rekommenderade till det jag skulle äta.

img_3934

Jag bodde på Scandic och vaknade till en vacker morgon i Karlskrona.

img_3936

img_3935

Torsdagen fortsatte vara solig och man märker nu i november hur mycket alla uppskattar när det händer. Solen värmde till och med.

 

Leave a Reply

