Stockholmsdag

Både jag och Hilde sov till 10 och mer, helt fantastiskt skönt. Sedan vaknade jag i hennes sons rum och fick äntligen se hennes utsikt.

image

Så mysigt att vara här! Hon är nyflyttad och håller på att få så fint i sin nya lägenhet.

image

Fint med utsikt mot Mälaren åt två håll!

image

Vi åt en lång god frukost ihop med Hildes dotter.

image

Jag och Hilde har likadana koppar – våra mammor köpte oss varsin en gång på en marknad.

image

Tunnelbana mot stan med färgstarka stenväggar runtom.

image

Vi har varsin Lovisa och vi träffade min på Joe & the Juice på Odenplan. Så himla kul att sitta med de båda och prata en massa!

image

Hilde skulle iväg en stund och jag och Lovisa hade en mysig eftermiddag på stan. Hon hjälpte mamma hitta några linnen och en köksgrej. Och så lite fika å Espressohous under NK

image

image

 

One thought on “Stockholmsdag

Leave a Reply

