Udda vecka

Jag vet inte om det verkligen är en jämn vecka eller en udda vecka. Men min vecka hittills har varit annorlunda. Kul, givande, nyttig. På torsdagskvällen råt vi på Fox & Anchor, så som en pub. Jag hade hört att det skulle vara karaokee men hade inte riktigt tagit det på allvar. Men absolut – vid desserten fick vi lååååånga listor på låtar. jag valde Hot Stuff med Donna Summer och när det var dags blev jag uppropad nästan först – DJn ville väl kanske ha lite upptempo. Jätteroligt och sedan dansade vi allihop till efter midnatt- Alla släppte loss och det var disco och bugg och diverse andra stilar i en salig blandning.

Kul att vi kunde ha så roligt ihop fast vi nyss börjat lära känna varandra.

På hemvägen kom det en räv.

image

imageEfter kursen åkte jag till Stockholm och hälsar på kära Hildevännen i helgen. Kul att se hennes nya lägenhet, prata m m, träffa ett barn eller båda barnen och äta lite gott plock.

image

image

Alltid så kul att ge bort blommor.

image

 

Leave a Reply

