Bästa starten

Äntligen båda två på plats och lediga för en powerwalk – Gitte väntade utanför min port kl 9 i en nysköljd höstmorgon. Jag vaknade till i natt och då regnade det massor. Efter trevlig kompiskväll igår och morgonpromenad med Gitte idag är jag helt glad och avpratad ❤

Blåsten i veckan hade knäckt en massa blommor så Gitte räddade en del av dem till några dagar i vasliv.

image

Tjusigt också med halvvissna blommor.

image

Vi gick hela strandpromenaden från Näsviken och till Röda ladan.

Gångbron runt Saltsjöbaden var avstängd så vi fick lite trappträning också.  Jag älskar den här färgklicken i mitt liv som glatt skuttar nerför trappan framför mig.

image

Väggahamnen är i lugn och det är fint att följa årstiderna där.

image

Vi såg stora hallon på buskar i Sommarstaden men inte ens vi försökte smita in och norpa några.

Vackert året om i Sommarstaden.

image

image

Jag ska åka iväg så jag plockade inga blommor, men Gittes lilla bukett blev härlig.

image

 

Leave a Reply

