Blommor och bin, nej äpplen

Balkongens prylar och möbler blir så sakteliga bortstädade men så klart kan jag inte låta bli blommor. Jag hoppas den här lilla vännen ska få blomma på i höst. Den är stor och krukan är stor men det syns nog inte riktigt.

image

Nu har det öppnat en till restaurang ute på Verkö där jag jobbar. Jag missade helt att ta bilder, men det var verkligen jättetrevligt! Och gott – man betalade för Dagens, och så kunde man komponera fritt bland flera rätter i en buffé.

Nu är jag mer inne i konkreta saker på jobbet och det känns väldigt bra. Jag har lite kvar av mitt introduktionsprogram, men det känns också så toppen att nu vara mer en del i det dagliga. Marknadsföring på alla möjliga sätt och globalt; jag har det så bra på jobbet!

Igår körde jag hem lite sent och hann bli inlåst på området, haha. Jag ringde vårt vaktbolag och som tur var kom en av deras bilar precis och kunde släppa ut mig. Man kan komma ut via ett telefonnummer, men jag har inte lagt in det ännu…. Gör det nu.

Hösttider och jag fick fina äpplen igen av en vän.  Att ätas och så blir det mos av en del. Gott till gröt och rårakor och mer.

image

 

Leave a Reply

