Lite jobb igen

En liten låda har fått stå sedan flytten och det kändes äntligen som dags att packa upp den. Många anteckningsblock och så, både tomma och halvskrivna. Tänk om jag kunde lära mig att inte börja på nya hela tiden, haha. Jag får hitta ett system för det där. Jag hade skrivprojekt också och det gick helt ok.

Jag valde en dag i ensamhet så jag fick ta dagens yogabild till min utmaning själv.

image

Flipflop-diskning. Fy vilka läskiga skor och fötter man kan se på sommaren. Det borde finnas en saneringsstation innan folk fick gå in med dem i matbutikerna….

image

Och måndag med jobb igen. Som vanligt blir Penny Lane överbäddad, en av våra rutiner.

image

image

Det var sig likt i Bromölla förutom att det var ganska tomt på folk både ute i byn och inne på jobbet. De här låg där de brukar på torget.

image

Min arbetsplats.

 

Men det var fullt upp – jag gjorde mitt bästa för att hjälpa en alldeles nyanställd kollega med det ena och det andra. Dock tog jag dagens solhälsningsbild  på mig själv i jobbets gym.

Tur den fina uteplatsen finns när man behöver lite ljus och luft.

image

På balkongen kommer det luktärtor nu som matchar ett par ljusstakar som jag fick av Gustaf en gång. De doftar ljuvligt också. Jag är så väldigt glad att de vill blomma här hos mig.

image

image

Leave a Reply

