Man borde inte sova….

när natten faller på…     De här kvällarna och nätterna. Jag minns att mina föräldrar inte ville gå in och inte mamma nu heller. Så ljuvligt ute.

Själv vaknade jag med prat i sängen med Lovisa. Penny var glad och mitt i allt hittade Lovisa en Pokemon i min säng. Foto från Lovisas telefon medan hon fångar den. Hahaha.

image

Barnen var söta och trötta efter fester på vår festival. Båda tog sig en liten lur, här är det Gustafs tur. Bra med någon som vaktar en…

image

På morgonen roade jag och Lovisa oss och PennyLane med att sätta på en fågelfilm….

image

image

image

image

Allt har en ände och idag vinkade jag av Lovisa, och Gustaf är tillbaka i Lund. Jag hade lite att fixa hemma, lite städ och tvätt, och var nere på stranden emellan.

Men som sagt – dessa kvällar. Och jag vill inte gå in.

image

 

s

Leave a Reply

