Dalatur

Happy me som hade min son hemma i veckan och vi firade hans kommande födelsedag. Vi hade en härligt kväll med många samtal och några tävlingar i geografi – eller en lek – och båda två lärde sig att vi vet inte så mycket som vi tror att vi vet… Min fina Gustaf ❤

Jag jobbade måndag och tisdag, och hade en resa norrut planerad på torsdagen. Jag tog ledigt på onsdagen för att bara känna mig ledig. Skogen är viktig för mig, det blev onsdagens promenad.

Jag hittade älsklingar.

image

Paus med katten.

image

Några krasse har börjat blomma på balkongen. De är små underverk.

image

Nya stenar, jag kan inte låta bli. Stenar från Ixia.

image

Jag körde upp till Borlänge, vill träffa mamma och min bror och kära familjen.

Peace & Lovefestivalen har ju nystartat i Borlänge. De har byggt ihop sig med mammas hus. Från mammas balkong.

image

Det blir lite för mycket ljud. Vi bor hos min bror utanför Borlänge, Halvarsgårdarna. Så mysigt och jag hann träffa hela familjen. Nu är jag och mamma här, och min ena brorson, Mattias. VI har haft det så trevligt och det var kul att laga kyckling åt oss. Kära svägerskan och andra sonen är på festival och min bror i husvagnen. Everyone is happy <3.

Det är så fint i Dalarna. Sommarkvällsljuset……

image

 

image

image

image

image

Kl 23.30. Jag glömmer hur ljust det är här på nätterna på sommaren.

image

 

Leave a Reply

