Bara sol och hav

Av någon anledning har jag två bilder på mitt hår, haha.  Men jag sprayar det med en hudsolkrämsspray från FOREVER. Såå bra produkt! Ska ta bild. Köp av någon som säljer FOREVER, jättebra hårsolskydd fast huden egentligen var meningen!

 

 

Men när jag faktiskt skulle ta den där bilden på mig själv hoppade Marius fram – han äger nog restaurangen jag  har ätit på. Hur det nu stavas, hans namn.  Han skrek Cheese och jag hoppade högt och skrattade typ ihjäl mig när han hamnade i min lilla bild. Han och hans gäng är jätterara. Jag blir väl omhändertagen.

image

Sedan är det väl kul att på (sol-)semestern har man klänningar man aldrig skulle ha annars, haha.

image

Jag tittar ut över havet och tänker – ÄR det verkligen SÅ blått! Eller har jag något filter i solglasögonen? Nej – det ÄR så blått.

image

 

 

Leave a Reply

