Första dagen på Rhodos

Allt flöt fint när jag skulle flyga till Rhodos – jag somnade till och med lite på planet och det tillhör verkligen inte vanligheterna. Jobbet har man med sig när man går på toaletten på Kastrup – Ifötoaletter och Geberitspolplattor överallt. Jag kom fram kanske kl 22, och klockan är en timme mer här. Jag satt ute på balkongen och lyssnade på cikadorna eller vad de är. Och var bara så väldigt glad att jag kan göra det här. Och att jag gör det.

Fint att vakna till, min utsikt från balkongen. Där inne går det tre hundar som verkar vara vakthundar.

image

På andra sidan går det en stor typ get och några får.

Efter frukosten gick jag en promenad – jag ska inte kalla det PW för jag tog det ganska lugnt – det är jättejättevarmt!

image

 

image

image

image

Jag bytte om till nyinköpt bikini, haha, och låg på stranden ett tag och simmade en massa.

image

Midsommarlunch och till och med katten ser ut som den ska på ett vykort från Grekland.

image

 

Leave a Reply

