På väg

Jag älskar ju att vara på väg och nu är jag det igen. Igår när jag kom hem från jobbet sprack det upp, och jag kunde sätta mig på balkongen, skriva attgöralista, sola lite, känna in om min solhatt skulle få följa med och ta ett glas Prosecco som jag hade sett fram emot.

image

Jag gick igenom några tidningar och heja Coop som värnar om bina!!! Oj oj vad det är känsligt – vi får inte förlora en enda viktig art här på jorden!!!!!

image

Den här gillar bina. Jag fick ju en tackblomma av kära kollegan Anette, och nu blommas det.

image

Jodå, solhatten får åka med – jag ska en vecka till Rhodos!

image

Någon såg något spännande…..

image

Packa packa, älskart!

image

Så nu är jag på väg, och hoppas på lite bra wifi här och var i Ixia som jag ska bo i på Rhodos. Jag har ett litet hotell utan barnpool och så, hehehe. Men det finns alltid wifi någonstans.

image

Leave a Reply

