Att slappa

Det har varit en hel del några dagar och så är jag lite förkyld. I kväll skulle jag och Gitte gått en PW men samtidigt som hon fick förhinder så öppnade sig skyarna, så det var väl meningen att jag skulle ha en lugn kväll i myskläder.

Jag och Gustaf köpte sushi, och vi har slappat i vardagsrummet med fotboll, dator, telefonen, pratat, klappat Penny och haft det allmänt lugnt och skönt. Vi delade på en sushi Deluxe – eller – jag åt några som jag ville ha och så blev det lagom att Gustaf åt resten.

image

Leave a Reply

