Nu är det klippt!

Idag var det min tur att flytta på jobbet, det flyttas runt ganska friskt just nu efter ganska stora förändringar i företaget och organisationen. men jag kom på plats. När jag började där för 12 år sedan satt jag i grannrummet till mitt nya rum. Däremellan har jag suttit på flera ställen beroende på att jag haft olika jobb. Så cirkeln är så kallad sluten.

I morse hämtade jag Gustaf som hade sovit i sin pappas hus. Jag passade på att ta några rosor från en gammal buske där som är så fin.

image

Direkt efter jobbet släppte jag sonen på stan, det vankades fotboll. Jag körde ut på landet till min frisör som har kvällsöppet. Toning och toppning, jätteskönt.

image

 

image

 

image

 

Sedan hade det blivit jättekallt, i alla fall kändes det så med blött hår och bara en tunn kofta, och dessutom kallt inne på lilla Coop. Gud så skönt att komma hem till mysbyxor, tofflor och grönt te med färsk mynta.

Leave a Reply

