Lång helg

Jag var ju ledig igår när det var fredag så idag har det känts som söndag. Men så har jag kommit på att det bara är lördag – vilken härlig känsla. Idag har jag verkligen tagit det lugnt min lilla värld med Lovisa kommandes och gåendes. En kär vän till henne och oss var här  – så väldigt kul den här helgen att träffa några av hennes vänner som jag följt sedan de var små eller väldigt unga. Fina fina vänner har hon <3.

Kvällen igår när jag fick vara med och fira min vän Gittes dotter Claras student var väldigt trevlig. Full fart med unga och gamla, och allt var gott och fint.

Jag var så glad över cykeln jag fick av min vän Mia förut, och när jag skulle cykla hem mitt i natten var himlen dramatisk med starka ljusglimtar.

Jag lade en Bild på instagram på mitt ena fröknäckesnacks jag gjorde i ordning av rester igår före utsparken. Det här kommer jag att göra många gånger.

Hemma fnulade jag runt i en afrikansk klänning jag köpte på en arabisk marknad i Paris. Jag åt frukt och bär och Lovisa sa att jag borde vara på Bali – gå runt i sådana kläder, äta frukt och yoga.

Lovisa och vännen Frida var borta en stund, sedan hämtade jag Lovisa och vi åkte hem till ännu en skön stund på balkongen. Sedan lagade vi rödbetor i ugn med chèvre, mums mums. Så mysigt och gott allting.

image

 

 

Och så är det faktiskt en lång härlig söndag kvar på den här helgen. Namaste.

image

Leave a Reply

