Kärt besök

Idag hämtade jag min dotter Lovisa på stationen i Hässleholm så det är en jättebra dag!

Först slappade vi på balkongen alla tre…… Sedan blev det kallt.

image

Vi gjorde en mangosalsa och en grekisk sallad.

image

image

image

image

image

 

Någon fick kattgodis och blev helt fixerad. När vi var på vinden en stund hittade hon påsen uppe på bordet, försökte bita hål i den men hade tappat ner den på golvet…

 

igår pratade jag lite med min granne Bengtsson som jag bodde ovanpå förut. Han hämtade en sax och jag kunde klippa av två rosor. Och hos en vän bröt jag några shersminkvistar.

Lukt och fägring stor.

image

image

image

image

Och därmed är faktiskt #Blogg100 i hamn! Men jag fortsätter såklart!

Leave a Reply

