Nästan flygfärdig

Efter jobbet var jag på massage hos min vän Jill i Sölvesborg. Underbart och vi har trevligt och pratar så bra också. Idag råkade jag säga en sak så att hon fick lägga ner sitt huvud på min rygg och skratta – vänner <3.

Sedan nästa vän, en bokad Power Walk med Gitte. Ljuvlig kväll runt Granefors. Vi hittade en liten stackare som hade försökt sig på en flygtur, föräldrarna satt i träden runt tror vi. Vi försökte hjälpa den att få lite luft under vingarna, men det fortsatte att hoppa runt.

Jag har ju längtat efter min balkong och den är så perfekt för mig. Och bordet är dessutom i perfekt skrivhöjd. Det enda är att jag aldrig går in, utan blir kvar ute rätt sent. Men det är så det ska vara nu när vi får ha regnfria klara nätter den ljusaste tiden på året. Tack!

image

image

image

image

image

Katt på skrivbord. Hon har sina diverse sittstilar vår Penny…

image.

 

Leave a Reply

