Underbart helt enkelt!

Morgonläsning i sängen – I like!

image

Frukter och bär just nu, å vad gott det är. Jag blir så sugen hela tiden – de här är så goda!

image

Till exempel. Och jag mixade nektariner och jordgubbar. Det blev lite mycket så jag frös en del.

Lite Power Walk. Strandpromenaden är verkligen härlig att ha inpå knuten!

image

image

Skarpa konturer vid horisonten idag. Hanö i fjärran.

image

image

Några danskar vid gästbryggan där jag vinkade av mina vänner långseglarna för ganska precis en månad sedan.

image

Inloppet, och sedan samma ställe i vintras.

image

image

Kallbadhuset från havssidan.

image

Min tidigare granne Bs ros blommar. Jag får komma och ta en när jag vill säger han. Jag ska ta en senare.

image

image

image

Underbart ute!

 

Hemma började Zlatan gnälla – och det visade sig att han hade fått tag i en fryspåse. Jag passade på med en allmän service och avhåring – det är ganska tydligt att han hellre hade bott ihop med någon med kort hår….

image

De här blommorna fanns vid mitt lilla Coop, jag kände inte igen dem. Undrar vad det är?

 

Leave a Reply

