Många steg

Jag går och går, det är så härligt. Min fitbit gratulerar mig till 10 000 steg ganska tidigt på dagarna. Jag skulle kika på en stor marknad jag hört om, men den visade sig vara en jätteloppis mm, mest på marken. Säkert en del stulna saker  – polisen rotade runt. Det ska vara en matmarknad idag, den ska jag titta på istället.

Det blev en lång tur till och i Montmartre – bara så härligt att gå och kika på allt som är precis som det ska. Ett bröllop var på gång, kaféerna var fulla med turister och parisare, och det doftade ljuvligt från hål i väggen som grillade kyckling och annat.

image

image

 

Leave a Reply

