Energi mitt i allt

Några saker som lite legat över mig på jobbet blev klara idag. Alltid skönt. Efter jobbet fick jag massage, underbart. Och efter det blev jag pigg och kände äntligen för att börja ta hand om mina små små plantor.

 

Nu är det verkligen grönt utanför min balkong, : )image

Himlen blev så vacker.

image

När min Zlatan dammsuger behöver jag plocka upp Pennys leksaker. Idag blev hon lite till sig när jag fick tillbaka dem.

Jag köpte rosor onsdagen före Kristi Himmelsfärd. Några är fortfarande fina.

image

Chilin ska få komma ut snart också.

image

 

 

 

 

Leave a Reply

