Syrénkaffepaus

Jag drack kaffe, fick rabarber och pratade hos en kär vän – tänk att det var snö för två veckor sedan och nu har allt exploderat. Jag uppskattade pausen i solen och vi hade som vanligt toppenbra samtal och skratt och förtroenden. Jag fick ta av mig jeansen och sitta i trosor på altanen i värmen, jag kunde ju inte var helt svettig på jobbet sedan.  Goda goda vänner, så bra. Vännen var lite bakis – hade råkat ta ett sömnpiller istället för allergipiller igår, hahaha. But strong as always ❤

image

Och så älskar jag mina nya skor från TOMS. Jag har likadana svarta, och de är de mest supersköna skor man kan ha. Väger inget, luftiga genom spetsen och sköna sulor. För varje par de säljer skänker de ett par skor åt barn, jag tror det är gatubarn. De finns här också nu i några varianter men jag hittade mina i New York.

 

Restpizza från min helg och så goda grönsaker. Jobblunch på innergården.

image

 

Jag vet inte om det syns skillnad, svårt med foton i motljus och olika tid på dagen. Men den vänstra bilder är från i kväll. Det går fort.

 

Leave a Reply

