10 000 mil

I kväll var jag på träning igen. Jag trodde jag skulle gå på samma pass som förra måndagen, det hette Puls/Styrka. Men se den instruktören hade fått ont i ryggen, så passet var utbytt till BodyAttack. Pust och stön, ännu mera konditionsträning. Svetten så att säga dröp. Men bara bra för mig. Och den delen går rätt bra ändå, det är styrkeövningarna de lägger in som jag har svårt att klara. Där finns mycket att jobba upp igen. Men så ska det bli.

Kl 7 i morse var det dags att lämna bilen på service, om än av mindre karaktär. Den har precis gått 10 000 mil. Jag promenerade norrut över Mieån mot Janneberg och Asarum, och mötte alla cyklister som skulle till jobb och skolor i stan.

image

image

image

image

image

Leave a Reply

