Skön solig helg

I går kväll var inte inspirationen på topp. Men jag hade varit igång hela dagen och behövde äta så klart. Jag stannade på mitt lilla Coop. Eftersom det är en helt liten butik har de små förpackningar av det mesta, bra ibland. Jag gick in och köpte lite matsaker. Betalade och när jag gick till bilen kom jag på att jag egentligen bara hade åkt dit för att köpa jord och lecakulor.  Som var det enda jag inte hade köpt.  In igen….

Det blev en tredelad pizza som jag kan ta av i helgen och sedan ha till matlådor. Det fanns färsk vitkål (jippie!!!!) så god kålsallad till.

Det blir grönare och blommigare var dag nu…

image

Jag tog äntligen tag i mina vinterskor och vinterjackor. Tvättstuga för jackorna och avstädning, skokräm och impregnering för vinterskorna. Jag kände mig riktigt duktig.

image

Sedan fick jag njuta på min balkong ganska länge, oj vad skönt. Men alla var inte lika glada över värmen, Penny bara lade sig ner och tjurade…..

image

En vän, fina Barbro, skulle fyllt år idag. Jag saknar henne.

image

image

 

image

Och så åt jag rester från min och sonens middag, stackars mig….inte.

image

Och jag har råkat prata PMS med flera personer senaste veckan. Hmmm. All info om det är jättejättebra!!!

image

 

Leave a Reply

