Det bästa

Det finns ju inget bättre för mig än att få vara med mina barn. Idag hämtade jag sonen i Lund efter att han deltagit i ett projektjobb. Han vill gratta sin pappa på födelsedagen i morgon. Kvällstur hem, och E22an var i stort sett tom. Vi kunde fräsa fram bland Skånes vackra fält, och prata.

image

Jag hade köpt en balkonggrupp, men jag ska ha den i köket. Trevligt att vänner kan sitta där när jag lagar mat, eller över huvudtaget. Den kan utöka matplatserna om man vill vara flera på balkongen. Så, hehe, nu hade jag lite extra bärhjälp när Gustaf kom hit, så jag köpte den idag. Det mesta av mitt är vitt så jag tyckte det var kul med rosa.

Det var kul att fixa med maten – medan jag flyttade var jag verkligen inte social och mina barn hade fullt upp med sitt. Nu är det bara kul med nära&kära jag får bjuda på något gott.

 

Det spilldes på en kär T-shirt så vi körde en Tabort-session – jag tror fläcken gick bort. Den hänger här och torkar nu.

Leave a Reply

