Vårfräscht

Salladssugen nu när det börjar bli vår. Till lunch på jobbet blev det en utökad Caprese.

image

Till middag häromkvällen var spenat, jordgubbar och päron perfekt. Med min specialdressing.

image

Hoppla, dags att förnya körkortet. Jag fick brevet innan jag åkte till New York och lät det ligga. Nu insåg jag att mitt körkort går ut om bara en månad, så idag skickade jag in blanketten. Jag tog foto på AudioVideo i Bromölla. Mycket ovant när någon tog en bild av mig med en riktig kamera och inte en mobiltelefon.

image

Leave a Reply

