Lyckliga gatan

TV-programmet Lyckliga gatan gör mig lycklig. Jag såg förra säsongens program flera gånger på Play, jag ser nästan bara Play. Ja, nu ser jag bara Play eftersom jag inte brytt mig om att koppla in TVn….på två månader. Bara skönt.

Nu var det Keya och Owe Thörnqvist som bytte låtar, och Dagny spelades live i Husby en kväll på ett underbart sätt. Bra där TV4!

En kul sak är att MUTTI har skrivit till mig på Instagram och vill använda min bild på min pasta med deras körsbärsstomater i sin marknadsföring. Så om jag godkänner det, så ska jag gå in på en sida och ladda upp bilden och godkänna publicering. Det är bara det att jag har raderat bilden från telefonen. Jag undrar just om jag kan hämta upp den härifrån eller från Instagram…hm. Jag ska höra med barn och kollegor.

Leave a Reply

