Skön lördag

Jag älskar lördagar!!! Och i morse vakande jag till en en obokad helg, så väldigt bra för mig just nu.

Jag gick strandpromenaden, och det hade slutat blåsa!!! Som det har blåst här, och kallt. Det var jättehärligt.

image

 

Änderna sov fortfarande, haha. Eller, han vaknade till lite.

image

Jag tittade in hos mina vänner som ska segla iväg långt långt bort om en vecka, nu bor de på sin fina segelbåt. Lite trevligt morgonprat.

image

Jag handlade fisk – lax, en halv krabba, två kräftpajer och en hel röding. Matlagning blir det i morgon. Jag vet inte vilken av dem som till slut blev min.

image

Hem och vände, och sedan gick jag ner till Kallbadhuset. Het bastu och 8-gradiga havsbad – då vet man att man lever.

 

Hur fint kan det vara på våren?

image

Leave a Reply

