Wifi

Till exempel för att smsa gratis med Lovisa och göra annat behöver jag wifi ju. Jag är en ny fan av Starbucks och deras grymma gratis wifi. Perfekt att vila fötterna lite och höras med familj och vänner lite, och sån’t.

Jag har gått vid Hudson River och tänkte på det där planet som landade i floden. Att det bara gick. Det var märkligt tyst längs floden, förutom helikoptrar – det kom en varannan minut ungefär, med turister i säkert. Jag vinkade.

Flodkanten var också ett skönt ställe att sitta och skriva lite på.

Innan dess åt jag och Lovisa frukost på en Diner. Jag har ätit ägg- och potatistallrikar, men naturligtvis kan jag inte missa att äta pannkakor och french toast. Så igår blev det fullkornspannkakor, (jag är ju ändå jag…med mitt fullkorn) och idag tog jag fullkorns-  french toast (som är stekta i smör och socker och vaniljpudrade såklart ; )  ) Ljuvliga solmogna jordgubbar!

Efter dagens söta godbitar lämnade jag Lovisa på universitetet och satt där en stund och försökte smälta in, haha. Underbart varmt i solen!

Leave a Reply

