Chicago

Idag åkte jag tunnelbana ensam för första gången och kom helt rätt. Efter Lovisas skola gick vi till Times Square och fick biljetter, t o m till 50 %, till Chicago. Teatern var inte så stor och det var häftigt att sitta nära. Toppenskådisar och sångare, och härliga dansare, väldigt synd att de såg så illa ut….. Det var jättekul och Lovisas enda önskemål när jag är här.

 

Före musikalen gick vi och åt, det heter Lobster någonting. Ljuvliga skaldjur i kul miljö. Jag provade solglasögonen som jag hade köpt på Outlet.

Tidigare på dagen gick jag Broadway och Amsterdam Avenue upp och ner och känner att jag sett ganska mycket av Upper West Side. Jag tog en lunchpaus med vatten och nötter i Central Park. Härlig oas.

 

Leave a Reply

