Den glömmer jag inte

Eftersom jag aldrig varit i New York eller i USA över huvud taget så kommer jag ju aldrig att glömma den här dagen. Det tänkte jag när jag vaknade i morse.

Det ska bli så kul och intressant att vara där och bara vara. Gå omkring, se saker, vara med i Lovisas vardag. Jag bryr mig inte om attraktionerna men de som kommer i vår väg kommer jag naturligtvis att titta på. Ibland kommer hon att vara i skolan, då får mamma klara sig själv i det stora äpplet.

Jag sov så gott med en balsaminpackning. Slurp sa det i mitt hår och jag sköljer inte ur den utan den får sitta kvar. Den syns alltså inte nu, och håret gillar nog det under en torr flygning. Jag brukar aldrig boka sittplats i förväg men brukar få det jag vill ha när jag checkar in. Den här gången bokade jag en fönsterplats – jag vill inte missa att se staden från ovan när vi landar. Och klänningen jag sprayade igår är som ny.

image

Jag laddade benen med en härlig power walk i går på morgonen med käraste Gitte. Bästa starten på en dag! Vi har en väldigt tidig Rhododendron vid en park och den hade slagit ut. Vilken vårhälsning.

image

Och Zlatan städade medan jag packade : ) . Det är så’n energi i de snygga benen så han blir suddig på bild.

image

Och PennyLane har fina Anette som kattvakt.

image

Leave a Reply

