Semester

I dag blev det 12 timmars jobb. Jag hade saker att skicka iväg som jag gjorde på kortare tid än det krävde så det blev lite kämpigt. Men väldigt skönt att få iväg allt, skicka ett infomail till chefen och stänga datorn. Jag stirrade på den och kunde inte komma på hur jag skulle lägga in ett frånvaromeddelande. Jag får göra det i helgen.

Slappkväll med matprogram på Play, och ciabatta med getost och honung. Den här var inte som jag vill den ska smaka – jag har haft svårt att hitta bra getost i Karlshamn på sistone. Men den här blir det aldrig igen. Jag måste kolla om någon säljer det i lösvikt igen, det varierar här.

image

Skönt med fredag kväll.

image

Leave a Reply

