Japansk Lifting

Jag avslutade dagen med massage och Japansk Lifting hos en vän och tidigare kollega. JILA 4 Goodlife heter hennes företag och mottagning.

Jag har burit en massa och gjort många ovana saker under min flytt, och kroppen kan behöva lite omvårdnad. Jag går på massage varje månad och önskar alla gjorde det. Bästa förebyggande saken som finns.

Jag valde även en behandling med Japansk Lifting – en väldigt välriktad och underbar behandling av ansiktet. Tryck, massage och lätt beröring i en finurlig mix som gör att det bara porlar under huden. En upplyftande mask mot slutet. Det är helt ljuvligt, och efteråt ser i alla fall jag absolut piggare och slätare ut. Fina Jill ❤

 

 

Leave a Reply

