Härlig vänskap

Efter jobbet sprang jag på en kär kär vän som jag inte träffat på ett tag. Vi pratade jättelänge och jag lade ner de kvällsplaner jag hade. Det här var viktigt. Så mycket vi delat, så mycket vi vet om varann och känner för varann. Helt underbart.

Sedan kom jag hem och började med mina nya planer. Då ringde en annan mycket kär vän (tack för mina ljuvliga vänner) och vi pratade också länge. Jag pysslade på under tiden.

Jag vill inte gärna ha råd bara så där – jag har noga tänkt ut hur jag vill ha det för det mesta. Men det finns några jag gärna ber om råd ibland. Hon är likadan och behövde lufta några saker. Vi ger varandra energi och total tillit.

Öppna fina ärliga stärkande samtal. Jag är så glad så glad. Rik. Ödmjuk. Tacksam. Stolt.

Dammsugaren dammsuger, jag ordnar i min klädkammare som kommer att få heta walk in closet när den blivit snygg. Mamma och jag smsar, och dottern smsar en massa kul från New York. Bra kväll ❤

Blåsippa

 

 

 

Leave a Reply

