Brunch och minikonstrunda

Idag bjöd jag på brunch hemma. Det är så kul nu när mina vänner kommer och ser mitt nya hem <3. Jag bara älskar att göra buffér – fråga mina barn, hahaha. Och det passar ju extra bra vid påsk på något sätt. Vi pratade och pratade.

Efteråt gick vi en promenad och avslutade på vernissage. Liten men fin utställning. Konstnären Lena Larson är musiker också, och är en del av min bekantskapskrets.

Jag blev inspirerad och har även blivit det på andra sätt och av andra vänner nu på sistone. Jag har låtit ett litet alster stå framme här nu, för att påminna mig själv om att jag faktiskt målade lite förut. Nu har jag målarsakerna lätt tillgängliga och hoppas jag får lust att plocka fram dem igen.

Dillhink. Av mig.

image

 

Leave a Reply

