En efterlängtad fredag

Fredag är gott.

Jag har ju haft en vecka där jag naturligtvis varit bortskämd – alla får inte utflykter, hotell inklusive den omtyckta frukosten, lunch serverad med fin efterrätt, fika som är smått överdådig och dessutom god middag med gott vin på kvällen. (Det fanns resultat som skulle firas)

På arbetsdagarna på konferenserna är det fullt fokus som gäller. och det är seriöst. Verkligen. Där är vi bra – arbetsamma på dagarna – partaj på kvällarna.

Men nu är jag hemma och har en skön fredagskväll. Jag gjorde en vegpizza som får bli  mat då och då i helgen, men också frysta matlådor.  Jag hittade en superbra fläkt i min nya ugn – pizzan torkade upp fint. Det blir en del vätska av grönt&frukt.

 

 

Leave a Reply

