Att glömma publicera

I går skrev jag ett inlägg om de matlådor jag skulle laga, men jag måste ha missat att publicera det. Så för mig räknas igår, eftersom jag skrev själva inlägget. Förhoppningsvis fortsätter jag med min blogg efter de här hundra dagarna också så att det liksom löser sig själv med publicerade inlägg i hundra dagar i rad. Men ändå. Klantigt och nu lär jag inte göra om det i alla fall.

Jag fick nya ägg i fredags, jag köper av en kollega med olika slags hönor. De är såå goda och fina.

image

 

 

Leave a Reply

