Då börjar #Blogg100

Det kommer helt lämpligt för mig – utmaningen #Blogg100. Jag flyttade färdigt i slutet av februari och planen är att nu skriva ofta och mycket. Få rutiner, ta tag i mina projekt och prioritera tid för att skriva. Jaja, färdigt och färdigt,  jag har saker kvar att få ordning på hemma, men nu utan dead line. Och det är inte mycket kvar.

Jag skriver främst för mig själv men jag kommer säkert att ge adressen till några nära och kära, ifall de vill se lite mer av min vardag. Jag har fina vänner där jag bor men det mesta av familj och vänner finns på helt olika håll i Sverige och utomlands.

Igår vaknade jag tidigt och skulle heller inte direkt till jobbet. Jag gick en power walk längs strandpromenaden. Det var så vackert och lugnt – och känslan följde mig hela dagen.

Strandpromenaden, Karlshamn

image

 

 

Leave a Reply

