Skiften och fräscha saker

Jag har alltid gillat förändringar, även så små förändringar som ett månadsskifte. I morgon är det första april och då fyller en av mina bästa vänner år. Jag ska svänga förbi med en liten sak. Vi simmade i kväll, men när det blev ändrat från powerwalk först i söndags och sen idag på grund av regn, så glömde jag presenten på fel ställe. Men nu får vi ses på en kram i morgon också. 🙂

Efter en riktigt fräsch tid för mig med mycket vegetariskt och utan mycket mejeri och annat mättat fett – så har det blivit rätt mycket kött, ost, såser, fika och bröd de senaste kanske tio dagarna. Nyttigt för mig att känna i kroppen att det var bättre tidigare. Dags att styra in på fräscha linjen igen!image

imageimage

Leave a Reply

