Mars?

Mars försvann. Jag vet inte vad som hände men en månad har gått och jag har knappt märkt det. (Jag har märkt att jag bloggat.. 🙂  så klart)

Nu tycker jag ju inte om mars i Sverige som så – jag KAN bara tycka om när det är varmt. Ja, jag vet att jag bor på fel plats, men det jobbar jag på. Jag har säkert haft OK dagar hela månaden, lite plus lite minus så som det är. Men den har verkligen passerat bara. jag har oroat mig för mamma, jag har funderat mycket kring min vardag – den kommer att ändras, jag vet det. Jag har farit runt lite, varit hemma mycket, bra saker och samtal med vänner och barn. Men mars gick mig ändå förbi.

Snart är det äpril. Jag har en egen hemlig plan för april, och så ska det bli skönt att inleda månaden med en påsk i Dalarna.

Leave a Reply

