Gubbighet och kläder

I dag har jag reagerat emot en gubbighet. Fy för gubbighet!! Där ryms mycket skit. Men jag sa vad jag tyckte.

Jag tog dagen till att riva fram aktuella och inaktuella kläder. Jag har provat det mesta och slängt flera påsar. Äntligen kom jag i några saker igen, så de ska tvättas upp och få ingå i garderoben igen.

Jag tyckte själv nästan att jag börjar bli snygg i vissa saker men jag är inte så långt frammeimage att jag lägger upp en bild 😉

Däremot har jag lyssnat och sett på ett webinar om kreativitet. Det var rätt så givande. Det bästa var faktiskt chatten med de andra som lyssnade, jättebra. Jag önskar jag kunde hitta de personerna igen!!

Leave a Reply

