Mitt emellan allting

Jag lever i en känsla av att vad det nu är som ska vara min verklighet och vardag så är det i alla fall inte som det är just nu.

Barnen är mer än utflugna – de är fantastiskt självgående och kommer att befinna sig lite här och var de kommande åren.

Jag är singel sedan ett halvår och kan verkligen bestämma över mig själv. Japp, har datat en st man… så det ska nog gå att göra om jag vill.

Jag har väl en känsla kring mitt jobb att det kan vara tid att dra vidare – plus att det är svajigt på jobbet pga nya ägare, så det kanske händer fortare än man tror – att allt ska ändras och man blir flyttad eller uppsagd.

Jag har lite egna hälsosaker att tänka på, samt familj och vänner som får saker, och också unga dödsfall som jag tänker på.

Jag har brinnande lust för det jag skriver, för yoga och hälsa, företagsidéer, för olika projekt i livet. Ska de bli av?

Vad vill jag med resten av mitt liv egentligen? Jag har gamla vänner som jag fått ny starkare kontakt med igen, jag har helt nya vänner som dykt in i mitt liv och de lär mig nya saker.

Jag är mitt emellan något.

Min rosa resvän får vara min symbol.

image

Leave a Reply

