Blandad dag

Mitt eget jobb handlade idag om att jobba på med en massa frågor och annat som kom från kollegor och kunder. En trevlig sak med det var att vid slutet av dagen fanns det ett ganska stort antal Tack etc i inkorgen. Bra när det funkar.

En kollega fyllde år och bjöd på god frukost. Jag fikade lite tidigare än oftast och satt med männen på jobbet….och det var ju bra att jag också visste att Zlatan hade blivit utvisad.

En bra lunch där jag åt med en driftig företagare som hens bollplank. Alltid lika givande, hoppas för båda.

Dubbla träningspass hör inte till vanligheterna för mig, men jag följde med en vän till hennes träningsställe, och blev bjuden på ett danspass och ett styrkepass. Bra urladdning, glömde allt annat, svettigt och kul.

Och så klart trevligt att sätta sig och se första avsnittet av Badhotellet 🙂

Leave a Reply

