Äckligt nöjd ;)

Idag har jag haft en sån där dag som de som pratar om fecebookskryt pratar om. Jag vaknade vid 6, helt nöjd och utsövd.  Jag hörde fågelsång, så jag öppnade vädringsfönstret och småfåglarna sjöng helt underbart. Jag drack en stor kopp citronvatten och festade loss på några kex. Tjugo över sju gick jag ut på Powerwalk. Strandpromenaden var helt ljuvlig, här är vårt Utvandrarmonument i morgonljus. Kristina tittar tillbaka på Sverige…

Och nu fattar jag inte hur jag ska få inte text under bilden – om hur supergod och nyttig smooothie jag gjorde. Om att jag åkte till ett poweryogapass som var svettigt värre. Sedan handlade jag, plus lagade veckans matlådor. Så jag är mer än nöjd  med mig själv idag 🙂image

Leave a Reply

