Trevligheter

Jag kommer précis från en ansiktsbehandling och ögonbrynsfixning – vilken lyx! Jag går på Simonas Hudvård och känner henne sedan många år nu. Det är så skönt att lägga sig där och bli omhändertagen en stund. Vi pratar om barnen, våra resor  mat, önskningar, vikten, musik, kultur och lite om män. Jag hade med mig en sak till henne, och hon bjöd mig på en sak 🙂 Jag trivs med mina vid det här laget ganska långa relationer jag fått här i Karlshamn,

Några andra av dessa relationer får jag njuta av ikväll – jag ska ut och äta med ett gäng färgstarka kvinnor. Vi ska till Fridolfs. Sist var jag där med en annan vän, och då åt jag musslor. Jag vet inte om de har buffé ikväll eller om vi beställer, det spelar ingen roll. Jag promenerar till stan och då kan jag ta ett glas vin.

Men de här musslorna åt jag i Frankrike – jag älskar musslor. Jag köper och kokar så snart det finns.

IMG_2425

Leave a Reply

