Äntligen lite motion

Efter en och en halv vecka med hostande och annat var det riktigt härligt att gå en ganska rask PW ikväll. Ännu roligare var det att träffa min kära kära träningsvän och vän – vi har så trevligt en gång i veckan när vi går eller simmar&bastar! Vi konstaterade att snart är kvällarna ljusa, vi såg vintergäck, vi kände att våren är på väg. Vi har inte setts sedan före min semester och vi hade massor att prata om. Som vanligt. De här timmarna med bara henne – vi har hållit på med det här i 24 år – är något jag värdesätter väldigt mycket. Och vi hade inte tagit oss alla dessa timmar bara vi två om vi inte hade tränat ihop samtidigt. Vi sprang på varandra när vi båda hade varsin ettåring och det var kärlek vid första ögonkastet. Jag kan inte tänka mig ett liv utan henne.

Det var 2 grader när vi gick så våren pågick mest i våra huvuden och hjärtan. Mössa och vinterkläder men vi blev varma 🙂

image

Leave a Reply

