Blogg100 får igång mig igen!

Jag bloggade ett tag och tyckte det var roligt – men det var en stressig tid och jag prioriterade tyvärr bort det hela. Jag har saknat det sedan dess, och nu fick jag en kick att starta igen! För nära och kära som kanske vill läsa, för mig själv som morot att skriva och att göra bra saker att ha att skriva om 😉 Jag tycker ju om att laga mat, yoga, läsa, skriva, resa, fundera, kompisträna och en massa annat. Så vardag, fest, resor, hemmapyssel, tankar, känslor och drömmar kommer det att handla om. Med min bild drömmer jag mig tillbaka till Nice, jag har just varit där. Så här fint huserar det svenska konsulatet där. Välkommen till min blogg!   IMG_4043

Leave a Reply

